Friday, November 26, 2010

The Coffee Cup:飲得杯落



The Coffee Cup by Paul Yeung @ London
預祝《與展覧不符》展覧在攝影節展出成功!飲得杯落!奸悲!人不在,杯仍在!

4 comments:

瑤藍 said...

好奇一問:
你有冇諗過有o的shots 可以較番慢少少個speed 就番bg music o既attack?...

btw,我發現你呢o的定鏡手法同埋你o既'hairstyle'可以一併呼應蔡明亮,雖然你條片o既速度係蔡明亮o既幾十倍....... :P

bbtw,有冇睇過joey 條超錯片?...

Edwin said...

二十年前在英國唸書, 不知道咖啡有各種名堂, 只知道奶茶20p, 咖啡25p. 學校小賣部價錢, 外邊再貴30-50%. 通常我會飲茶, 一來平D, 二來比較解渴.

波夫波的廁旁手記 said...

hi 瑤藍,

哈!都有的,呢條唔算係最perfect, 但拖左好耐要埋尾,所以算可以接受啦,而家都算接到個BEAT架。

有睇JOEY條片呀,幾好呀,原來EASON有呢隻歌,我都唔知添。

hi Edwin Sir,

對呀,我都比較喜歡飲茶,主因係我根本唔飲咖啡。我見倫敦人好喜歡飲咖啡之餘,仲好鍾意周圍擺D咖啡杯添!所以就拍了呢條片囉!

瑤藍 said...

>>拖左好耐要埋尾

交功課?