Friday, October 13, 2006

16.11.2001 灣仔


16.11.2001 灣仔

正義女神Themis一手持劍,一手持天秤,還被蒙上眼睛如玩雜技的魔術師,由希臘時代玩到現在玩左幾千年,全身的筋骨肌肉大概硬過小布殊條頸,要排隊做物理治療當然無可厚非,但自由行即時少了個拍照景點卻又是事實,到時向宙斯投訴可能又要司法覆核好麻煩。唯有請法輪功李洪志出山暫時頂住,「法治輪流發功」連中國共產黨都驚,李洪志可能比正義女神做得仲好仲有型,連大小二便都忍得住唔駛點去,到時政府大概要簽佢做「外判女神」,仲會讚佢「真擅忍」!多謝多謝。

6 comments:

林綸詩 said...

嘩一次過update了很多entries呢!!!

喂, 我在新一期薪傳通訊到見到楊德銘哥哥d得獎作品, waa好勁呀!

ps 版面換了很清新呀, 但你這個成日post相的人, 為何不用photo blog的版面, 咁你d靚靚相可以大點, 惠澤讀者

波夫波的廁旁手記 said...

最近的entries都太多字,有點語無倫,要收歛番下.哈.
多謝多謝,實情我自己都未睇到...>_<
有什麼有型好用的photo blog推介呢?謝謝.

Anonymous said...

比著少少名單你望下先啦,是外國電影朋友的推介,全部可以係百老匯電影中心找到的:

Vera Drake
Breaking the Waves
Cinema 16 (Short firms of many famous directors, some are did when they are 15 years old only!!)
Kings of Ads 001 (Ad. made by famous directors like Wim Wenders and so on)
Shadow Land
Remains of the Day
Sunrise
Good Morning(小津電影)

老外一輪咀講,我都忘記了每套電影的推介原因,只是抄得的都是非常吸引我的啊!

係會員就去借啦!

波夫波的廁旁手記 said...

多謝分享^_^
時間真是看戲最大的敵人.

Anonymous said...

因一個攝影朋友告訴我這裡
才來到此 你看電影看得很多 佩服

波夫波的廁旁手記 said...

hi Jameson,
哎呀,我其實看得不多,你這樣說我倒有點慚愧.我也有看你的blog,很有趣呀!