Friday, April 22, 2005

大閹割

1857年,教皇庇護九世認為展示男性裸體像會挑起羅馬教廷內人們的性慾, 所以他就用鑿子和槌棒把梵帝崗城內每個男子雕像的生殖器全部砍掉, 然後用石灰做的無花果葉子遮住該部位, 是為「大閹割」.
翌天早上, 兩位雕像先生談天:
a: 早晨, 伽百列天使!!
b: 早晨!! 主保佑你!!
a: 伽百列天使, 怎麼你今天下面變成葉子了?
b: 哦? (望下面) 係喎~~ 還是無花果葉哦~~
a: 哎呀, 你看, 連我都係喎~~
b: 咦, 仲好啦, 睇落仲大左d添~~你以後唔會咁自卑啦!!
a: 車~~我一向都大!! 你無左都唔緊要啦, 你都唔識用的!!
b: 係唔用, 唔係唔識用!!
a: 有咩分別?
b: ........你睇, 其他人都係喎~~~佢地仲叫苦連天~~~
a: 係喎, 真慘~~咁我地碌野去左邊呀?
b: 你問我, 我問邊個?
當晚, 羅馬的某個住宅區內, 男人都在外飲酒作樂了. 女人們在黑暗中不再苦悶了, 她們偷偷地取出一件寶貝, 這是她們今早在一個婦女圈中買到的一件好貨, 聽說數目有幾千件之多. 她們竊竊私語, 互相傳授各種用法和心得, 然後各自回家, 在粗心大意的丈夫回來前, 好好的享受一下.......
那一夜, 月特別圓, 潮漲得高, 除了牆下貓咪嫵叫的聲音外, 還有街頭巷尾傳來的低吟.

No comments: